Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Θεματική Προσέγγιση: Μάρτης- Χελιδόνια

ΓΛΩΣΣΑ:

* Κατασκευή ομαδικού παραμυθιού για το Χελιδόνι
* Εξήγηση παροιμιών του Μάρτη
* Προσωνύμια του Μάρτη
* Πίνακας αναφοράς Άνοιξης
* Γράφουμε γράμμα σε ένα χελιδόνι
* Περιγραφή και αίνιγμα του χελιδονιού
* Βάζουμε στο λεξικό λέξεις, χελιδόνι, φωλιά
* "Αν ήμουν χελιδόνι θα ήθελα να....." γράφουμε απαντήσεις


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ


* Ισότητα ανάμεσα σε ποσότητες με χρήση απλών πράξεων (ίσα αβγά ανάμεσα σε φωλιές)
* Ταξινόμηση αβγών με βάση το μέγεθος και την ποσότητα
* Μαθαίνουμε έννοια ζεύγους (χελιδονιών για να φτιάξουν μια φωλιά και αβγουλάκια)

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

* Παράδοση και έθιμα τον Μάρτη
* Προβληματισμός για τη σπορά λόγω παροιμίας του Μάρτη..( Αν ρίξει ο Μαρτης 2 νερά και ο Απρίλης άλλο ένα χαρά σ εκείνο το ζευγά πού χει πολλά σπαρμένα)
* Το ταξίδι των χελιδονιών στις ζεστές χώρες (γεωγραφία!)


ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ


* Κολλάζ ανοιξιάτικο
* Παζλ με εικόνα χελιδονιού
* Κόβουμε χελιδόνια για το έθιμο της Χελιδόνας και για το στολισμό της τάξης
* Ψάχνουμε για έργα τέχνης με θέμα τα χελιδόνια και την Άνοιξη στο ιντερνετ

θΕΑΤΡΙΚΑ-ΜΟΥΣΙΚΗ-Η/Υ

* Δραματοποίηση παροιμιών Μάρτη
* Αφήγηση φανταστικής ιστορίας από τα παιδιά και δραματοποίησή της
* Περπατάμε και χτυπάμε παλαμάκια στο ρυθμό της παροιμίας και παίζουμε με την ταχύτητα
* Λέμε τα κάλαντα στο δημοτικό σχολείο και στον παιδικό σταθμό και χαρίζουμε από ένα χελιδόνι σε κάθε τάξη
* Τραγουδάμε το "μία η Άνοιξη" του Σαββόπουλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...