Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Τα καταφέραμε!!!!!!!!!

Όλα πήγαν πολύ καλά και άκρως διασκεδαστικά!!
Αφού χωριστήκαμε σε ομάδες για την διευκόλυνση της διαδικασίας πατήσαμε τα σταφύλια και βγήκε το πολυπόθητο σταφυλόζουμο!
Εντυπωσιάστηκα κι εγώ με την όλη διαδικασία γιατί σαν παιδί της πόλης δεν είχα δει ποτέ "live" πώς γίνεται!!!
Το ζουμί αυτό = μούστος το σουρώσαμε καλά και κρατήσαμε σε μια κανάτα που αερίζεται ένα μέρος του για να γίνει η ζύμωση, που κρατά από 15 έως και 30-40 μέρες!, και το υπόλοιπο το βάλαμε σε μπουκάλια στο ψυγείο!
Μετά από κανά 2 μέρες είπαμε να φτιάξουμε και μουστοκούλουρα!
Ανοίγοντας το μπουκάλι του μούστου, που ήταν στο ψυγείο για να μην ξινίσει, πετάχτηκε ένας πλούσιος αφρός προς έκπληξη των παιδιών (κι εμού φυσικά...!) που φώναζαν μανιωδώς "ΗΦΑΊΣΤΕΙΟ" "ΗΦΑΊΣΤΕΙΟ"!!!
Τα υπόλοιπα έχουν γραφτεί στην ιστορία...! Τα παιδιά πασαλλοιμένα με τα ζυμάρια που επειδή δε μου έφτασε το αλεύρι είχαν παραμείνει παχύρρευστα ζουμιά, εγώ να παίρνω τηλ. τον άντρα μου να μου φέρει αλεύρι και επίσης να βγάζω φωτό τα παιδιά για να μην κουραστούν περιμένοντας!!! Ευτυχώς που είμαστε σε χωριό και δεν περιμέναμε πολύ!
Τελικά τα κουλούρια έγιναν φανταστικά! Τα παιδιά επιστράτευσαν όλη τη φαντασία τους κι έφτιαξαν μοναδικές δημιουργίες! ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!
Τα κουλούρια ψήθηκαν και μοσχομύρισαν το τόπο! Και ήταν και πεντανόστιμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...